10 Şubat 2012 Cuma

10-11-12 Almanya Bundesliga 1 Ligi iddaa tahminleri


10-11-12 Almanya Bundesliga 1 Ligi iddaa tahminleri

Almanya Bundesliga 1 Ligi,Almanya Bundesliga 1 Ligi tahmin,Almanya Bundesliga 1 Ligi yorum,Almanya Bundesliga 1 Ligi banko,Almanya Bundesliga 1 Ligi sakat ve cezalı listesi,Almanya Bundesliga 1 Ligi haftabnın maç programı,Almanya Bundesliga 1 Ligi puan durumu

Almanya Bundesliga I
109
21:30
10.02.2012
Wolfsburg v Freiburg
Wolfsburg geçen hafta beni oyun anlamıyla yanıltmayan fakat bahis açısından yanıltan bir takımdı. İç saha da ligin hiç kuşkusuz en formda takımı Gladbach ile 0-0 berabere kalmışlardı. Kötü oynadıklarını asla ve asla söylenemez. Öte yandan rakip Freiburg ise geçen hafta iç sahanın vermiş olduğu ufak bir avantajla 1 puanı zorla koparabildi. Sadece maç boyunca çok koştular ama futbolda mücadele maalesef tek başına yetmiyor. Maça dönecek olursak ev sahibinden rahat bir galibiyet bekliyorum
Tahminimiz: 1

139
16:30
11.02.2012
Bayern Munich v Kaiserslautern
Bayern takımına bence bu kadar sallanma yetmiştir. Bu kadar sallanmayla kendileri gelmişlerdir bence yoksa lig treni kaçacak. Bu ligin hiç kuşkusuz açık ara en iyi kadrosuna sahipler. Bu maçta kendilerine yakışan oyunla ve farklı galibiyetle bu haftayı kapatacaklardır.
Tahminimiz: iy-1 ms-1 h-1 4-6 gol

140
16:30
11.02.2012
Borussia Dort. v Bayer Leverkusen
Borissia Dortmund adeta ateşi yaktı. Sallantılı şampiyonlar liginden kurtulduktan sonra takım adeta havasını tekrar buldu. Bu takımda da bütün yük bir kaç tane oyuncunun sırtında yalnız takım olarak iyi mücadele ediyorlar. Bu da bu açığı kapatıyor. Gerçekten zevk veriyorlar Rakip Bayer Leverkusen ise artık bu ligde şampiyonlar ligi biletini kovalayacaktır. Hafta arası da hayati önem taşıyan bir Barcelona maçları var ki hele sormayın gitsin. Bu maçın var oluşu bile bu Borissia maçı için bir dezavantaj teşkil edecektir. Ev sahibi handikaplı kazanır.
Tahminimiz: H-1

141
16:30
11.02.2012
Mainz 05 v Hannover 96
Mainz 05 kendi hatalarının bedelini çekiyor bu ligde. Bu takım ne kadar iyi bir takım olduğunu geçen hafta Ligin en formda takımlardan Schalke karşısında bir kez daha gösterdiler. Hep ufak detaylarda kaybediyorlar. Mesela çok iyi oynadıkları bir haftanın ardından öbür hafta inanılmaz sonuçlar alabiliyorlar. Farklı da galip gelebiliyorlar yenilebiliyor da.Bu haftada umarım yenilen taraf olmazlar çünkü ben çok güveniyorum bu takıma…Hannover ise ligde ki son 2 maçını kazansa da ben yine beğenmiyorum bu takımın futbolu Mainz 05 e karşı koyamaz ama bakalım göreceğiz.
Tahminimiz: 1

142
16:30
11.02.2012
Stuttgart v Hertha Berlin
Stutgart havluyu adeta attı hem ligde hem kupada elendiler. Bu takım bir felakete doğru sürükleniyor. Bu takımın çok acil bir galibiyete ihtiyacı var. Birazda rakibi uygun mu ona bakalım. Ben Herta Berline Skibbe geldiğinde bu aşı tutar ama biraz zaman ister demiştim ama görünen o ki henüz bu fikrim doğrulanmadı maalesef. Pek umut vadeden bir futbol sergilemiyorlar. Bu takım neden ilk yarıda ki hocasını gönderdi hala anlamış değilim. Takım bu kadar iyi giderken adeta tekere çomak soktu yönetim. Bence şu an ki pozisyondan yönetim sorumlu. Herta anlayacağınız her açıdan sıkıntıda ve bu sıkıntıların aşılması için 1 haftanın yeterli olacağını pek zannetmiyorum.
Uzun lafın kısası şu ki ev sahibini 1 adım daha önde görüyorum 2 krizdeki takımın maçı.
Tahminimiz: 1

143
16:30
11.02.2012
Werder Bremen v Hoffenheim
Werder Bremen geçen hafta saç baş yoldurttu adeta Freiburg deplasmanında. Tamam, rakip çok koştu mücadele etti ama kadro kalitesini bir türlü ortaya çıkartamadı Bremen ve nihayetinde 1 puana razı oldular. Bence Werder Bremen içinde bitti şampiyonluk hayalleri. Artık tek hedef şampiyonlar ligi. Rakip Hoffenheim kan değişikliğine gitti. Hocalarını kovdular bakalım yeni gelen hoca neleri değiştirecek ama dünyada söyle bir şey var ki yeni gelen hocalar ilk maçlarında genelde yenilmezler. Ben bu istatistiğin bu maçta değişeceğini düşünüyorum.
Tahminimiz: 1

236
19:30
11.02.2012
Mönchengladbach v Schalke 04
Mönchengladbach takımı bu sene ayakta alkışlanmayı bence çoktan hak ediyorlar. Gerçekten çok ama çok parlak bir sezon geçiriyorlar ben eminim ki sezon başında böyle bir sezon geçireceğini söyleseler oyuncular kendileri de inanmazlardı. Ama bana göre Gladbach taki bu şişkinliğin artık inme zamanı geldi ve geçiyor. Bu ligi asla sonuna kadar götüremezler. Çünkü bütün yük 3 tane oyuncunun sırtında. Onlar oynarsa takım atağa kalıyor gol atıyor. Onlarda nereye kadar yani? Rakip Sclhake bence geçen hafta biraz rakibi nasılsa yenerim havasına girdiler. Rakipleri dişli çıkınca afalladılar. Ben buna iş kazası diyorum olacaktır şampiyonluk yolunda böyle kazalar.
Maçla ilgili tahminim kadro kalitesiyle Schalkenin bu deplasmandan 3 puanla dönmesini bekliyorum
Tahminimiz: 2

353
16:30
12.02.2012
Augsburg v Nürnberg
Augsburg ve Nürnberg için 6 puanlık bir maç. 2 Takımda kıyasıya mücadele edecektir zaten 2 si birbirinden beter kötü futbol oynuyorlar 2 testiden birisi kırılacak ya da 2 testide ağır yara alacak. Bu 2 takımda mutlaka galibiyet için oynayacağı için izlenmesi açısından bol gollü bir mücadele olmasını bekliyorum. Çünkü 2 takımında ilk tercihleri gol atmak olacaktır.
Tahminimiz: 4-6 gol

366
18:30
12.02.2012
Köln v Hamburger SV
Köln takımının geçen hafta deplasmanda Kaiseri yeneceğini tahmin etmiştim. İşin ilginç kısmı bütün gazetelerde dergilerde iddaa adına bahis yapan her yerde ev sahibinin galibiyetini öneriyorlardı. Neye dayanarak anlamamıştım bende maçın sonucunu gerçekten merak etmeye başlamıştım ama Köln beni haksız çıkarmadı ve yüksek orandan galip geldi. Futbol adına çok akılcı bir oyunla sahadan 3 puanla ayrılmışlardı. Öte yandan misafir Hamburg. Geçen hafta bu ligde en çok başına bela olduğu Bayern Müniche yine bela oldular ve yine yenilmediler. Beni gerçekten bahis açısından şaşırtmadılar. Bende tahminlerim de 10 çş olarak değerlendirmiştim.
Gelelim maça bence en azından şu an ki form itibariyle birbirine yakın 2 takımın mücadelesi berabere bitecektir.
Tahminimiz: 0




kaynak:iddaayorumu

Blog Arşivi